UN MONDO PIEN DE PROBLEMI
4 | No stà perder la speransa
PARCHÉ CHE L’È IMPORTANTE?
La ansietà par causa dei problemi del mondo la pol assar le persone sfinide nel corpo e nela mente. Par quela, tanti i perde la speransa e i cata che le robe le restarà cada volta pedo. Come cossita?
Arquanti no i vol gnanca pensar sora el futuro.
Altri i bevi massa àlcol o i dopera droghe par proar desmentegarse dei so problemi.
Ghen’è de quei che i pensa che no val a pena seitar a viver. Par quela, i vol coparse.
Cossa che te ghè de saver?
Arquanti problemi che te infronti fursi no i restarà par sempre, e pol esser che la situassion la reste meio de un giorno al’altro.
Anca se la situassion la resta compagna, ghen’è robe che te pol far che te giutarà a soportarla.
Nela Bìblia, Dio el promete che el va finir fora con tuti i problemi che ghen’è, e te pol fidarte in questa speransa.
Cossa che te pol far?
La Bìblia la dise: “No sté mai restar ansiosi con quel che ndarà suceder doman, parché cada giorno el gavarà le so ansietà. Cada giorno el ga le so dificoltà.” — Mateo 6:34.
Proa viver un giorno ala volta. Se te resti massa preocupà con quel che ndarà suceder doman, no te sarè mia bon de far quel che te ghè de far ancoi.
Seitar preocuparte con robe che fursi le ndarà suceder sol va assarte pi ansioso ancora, e te pol scominsiar a perder la speransa de un futuro meio.
La Bìblia la ne dà vera speransa
Un servo de Dio del passà el ga pregà: “La to parola la ze come una làmpada che la sciara ndove mi son drio caminar e come una luce che la slusa la me strada.” (Salmo 119:105) Varda come che la Bìblia la ze pròpio cossita.
Quando l’è scuro, una luce la pol giutarte a veder ndove ndar. Dela medèsima maniera, la sabedoria che ghen’è nela Bìblia la pol giutarte a saver ndove ndar, o sia, a far bone dessision nela vita.
Una luce anca la pol sciarar la nostra strada. Cossita, podemo veder quel che ghen’è pi avanti. L’è compagno cola Bìblia. Ela la pol mostrarne che ghen’è una speransa de un futuro meio.